söndag 26 februari 2012

Våren närmar sig...


...och det är dags att fylla på barnens mössförråd! Den här gången räckte tygbiten som var över till en syskonmatchning. Lill-Fia&Bus lapparna är inte påsydda på bilden men syddes på i efterhand. Vad jag gjorde med resten av tyget får ni se i ett senare inlägg.

Eget mönster i en storlek som passar både Lill-Fia och Bus. Tänk förresten vad vår lilltjej börjar bli stor, snart fyller hon 2 år!! Tiden går verkligen fort ibland.

Tyget kommer från Mjuka tyger och har legat ett tag i gömmorna. Jag har varit förtjust i tyget men inte riktigt kommit på vad jag ska göra med det förrän nu för någon vecka sedan. Slutresultatet blev över förväntan och tyget har verkligen vuxit i mina ögon. Jag kanske måste sy något i någon av de nya färgvarianterna också?! Det tål att tänkas på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar